دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۴۹:۴۵

کارگاه مکاترونیک شرکت حفاری مپنا راه‌اندازی شد

ایران دریلینگ‌‌: کارگاه مکاترونیک شرکت حفاری مپنا راه‌اندازی شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل ازروابط عمومی گروه مپنا، مدیرعامل شرکت حفاری مپنا با اشاره به تلاش‌ها در جهت تقویت عرصه‌های خودکفایی و فناوری، اظهار کرد: با وجود برخی موانع، شرکت حفاری مپنا، با به کارگیری علم، دانش و توانمندی داخلی در صنعت حفاری ایران قدم‌های موٍثری برداشته است. محمدرضا پارساپور گفت: دستیابی به توسعه در هر مجموعه، نیازمند تولید علم، توجه ویژه به تربیت نیروی انسانی ماهر و همخوان شدن آن با صنعت بومی است. شرکت حفاری مپنا نیز با استفاده از دانش متخصصان داخلی و فناوری روز دنیا توانست کارگاه مکاترونیک را با هزینه کم راه‌اندازی کند. وی افزود: تمام تلاش این شرکت تابع خواست کارفرمایان بزرگ نفتی است، به صورتی که با افزایش راندمان و کاهش سطح وقفه در کار، این مهم تاکنون محقق شده است.

همچنین رئیس تعمیرات برق و ابزار دقیق خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه در شرکت حفاری مپنا از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن کنترلی و به روز دنیا استفاده شده است، توسعه و عیب‌یابی فنی به منظور کاهش وقفه  عملیات حفاری تمامی سیستم‌های کنترل و ابزار دقیق دکل‌های خشکی، دریایی و خدمات جانبی حفاری شبیه‌سازی شده تا کم‍‌ترین هزینه و نیاز را نسبت به پشتیبانی فنی از شرکت‌های خارجی داشته باشیم. "هادی مهدوی" درباره برنامه‌های آینده و چشم‌انداز فعالیت‌های شرکت حفاری مپنا، اظهار کرد: علاوه بر عیب‌یابی و تعمیرات مهندسی، برنامه آموزشی و ارتقاء سطح دانش پرسنل فنی با ایجاد کارگاه‌های آموزشی داخلی، یکی از اهداف اصلی در واحد نگهداری و تعمیرات شرکت حفاری مپنا است.  وی افزود: درصدد توسعه توانمندی تعمیرات و کاهش هزینه برون‌سپاری تجهیزات در جهت تعمیرات موتورهای دیزلی سنگین و ساخت سرویس لوپ کابل‌های حفاری با استفاده از توانمندی داخلی شرکت هستیم.



  کد خبر : 2591
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :